TÄVLING!

Jag är med och tävlar på en blogg som heter. www.smulansbakblogg.blogspot.com.
Man kan vinna en sån här macaronsmatta och sprits:

min motivering:
Jag har kollat på denna macaronmatta länge och tyckt att den är alldeles för dyr. Jag älskar dock att baka och macarones är mina favoriter. Men det finns dock ett problem, de får alltid jättedålig form. Och då vore det super med en macaronmatta. Detta låter som om jag bara skriver det men det är faktist sant.
Snälla jag skulle jättegärna vilja ha den...


Kommentarer
Postat av: Simone

Hej,va kul att du hittat till mig.a detta rekommenderar ja starkt till alla som älskar att göra macarons.mina blev perfekt pga mattan,så får önska dig lycka till.

Håll utkik,kommer starta en ny tävling den här veckan.

2011-12-10 @ 17:56:56
URL: http://smulansbakblogg.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0