Here's the situation, been to every nation

Nu är det såhär.
De här två veckorna har jag haft prao. Jag har inga speciella outfits eftersom jag har fått jobbarkläder därifrån.
Snart så ska jag försöka uppdatera när skolan börjar igen. Det kan hända att det blir dålig uppdatering första veckan och i helgen, eftersom jag har massa plugg. Men efter det blir det andra bullar. Jaa, bokstavligt talat. Då ska jag baka och göra det jag vill göra eftersom jag har tid.
Det kanske blir inhandling av en kitchenaid nu i veckan.
Jag vet att sånna här inlägg är sjukt tråkiga att läsa och sjukt jobbiga att skriva. Men man vill ändå inte skriva för kort.

Hejdå!


Min nya favvo! 
Price tag - Jessie J feat. B.o.B


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0