Tyck synd om mig nu!

100san. Nu har jag gått och blivit sjuk. Igen...

Idag hade jag iallafall spanskapprov. Det verkade gå bra och jag var nöjd. Men jag kommer inte få tillbaka det förens om 3 veckor. Först en vecka sportlov och sen två veckor prao på cupcake STHLM. Det ska bli roligt

Nu ska jag iallafall ta de lungt och kanske plugga lite. Outfit kommer snart. Ska bara fixa lite.

Hejdå.



Såhär ledsen är jag för att jag är sjuk igen.

Det kommer nog inte så många inlägg ikväll så jag slänger in en låt som ni kan lyssna på:

                                                                    
                                                               Uptown girl - Billy Joel (Av denna blir man glad)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0