Hemma

Hej!

Idag ska jag bara chilla och pluuga hela eftermiddagen så direkt när jag kom hem hoppade jag i mjukisbyxorna.

Jag ska bara prata lite om Hollister-hysterin. Jag älska både hollister och abercrombies mjukiskläder men det är sååååå tråkigt att det har kommit till Svea rike eftersom så många har samma saker på sig hela tiden... Jag har hört att victorias secret ska kommma till Sverige också. Men vad är då poängen med att åka till t.ex. USA. Det är ju en av anledningarna till att man åker till t.ex. New York.

Det var allt som jag skulle säga. Men min mys-outfit idag bestod av:


Blus - Rabers Saloner
Byxor - Hollister
Kamera - Canon


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0